World's TALLEST Hot Dog + Nogla's Chin Jaw - SKRIBBLIO FUNNY MOMENTS - nunchuckgames.com

World’s TALLEST Hot Dog + Nogla’s Chin Jaw – SKRIBBLIO FUNNY MOMENTS

BigJigglyPanda
Views: 354574
Like: 10389
NEW PANDA MERCH IS AVAILABLE NOW! GET SOME BELOW

GET MORE PANDA AT THE LINKS BELOW!!
Follow on Twitch:
Follow me on Twitter:
Follow me on Instagram:

Want to send mail to Panda? Send to the PO Box below!
BigJIgglyPanda
PO Box 291765
Dayton, OH 45429

Friends in the Video – Check Them Out!
Daithi –
Smitty –
Wildcat –
Basically –

220 Comments

  1. Whats the name of the Holy music at the beginning?

  2. I really hate the censored drawings. Why do you even leave em in

  3. Damn marcel knows about asdf movie he’s a great man for that

  4. I’m 23 years old. I’ve seen plenty of dicks. Oh wait. No, boobs

  5. Is it just me or did Smitty sneak a p3nis tree in (the second tree from the left) 17:10

  6. STOP FUCKING CE SORING ITS NOT FUNNY WHEN WE DONT KNOW WTF IS SO FUNNY!!!

  7. YouTube needs to get their shit together. Staring at a censor bar isn't funny because you don't get the context of what's going on.

  8. MARCEL WAS REFERENCING THE ASDF MOVIES YOU UNCULTURED SWINES

  9. Am I the only one that noticed Nogla say it was 1948, I was in Vietnam?

  10. instead of a huge rectangle, could you try putting a blur instead? or have you been demonitezed while using a blur?

  11. Hmmmmm, you guys know he censors it because of youtube right

  12. Regarding the whole chin jaw thing… I'm pretty sure Nogla was right. That entire area, down one jawline, across the chin and lower mouth, and up the other jawline is all the lower jaw. Maybe I have been misled about this at some point, but from my understanding, that entire bone, from hinge to hinge is the jaw bone. The rest of them just had tunnel vision because of the butt-chin.

  13. Sadly I understood Nogla…

    Wiki:
    "The chin or the mental region is the area of the face below the lower lip and including the mandibular prominence. It is formed by the lower front of the mandible."

    "The mandible, lower jaw or jawbone is the largest, strongest and lowest bone in the human face. It forms the lower jaw and holds the lower teeth in place. The mandible sits beneath the maxilla. It is the only movable bone of the skull (discounting the ossicles of the middle ear)."

  14. Jiggly I will use the dog for the name he has Beethoven the Saint Bernard

  15. Nostalgia “I’m gonna do an internet, WOAH!!” “Well I’m gonna do a book, aww”

  16. I don't know who keemstar is because he's probably stupid.

  17. Who else got the asdf reference straight away

  18. yeah … censored stuff in the video … that makes for an amazingly boring fucking video there bud .

  19. Urgethatwn

    Make 20 words out of those letters and I’ll give you a free subscribe

  20. just in case you didn't now what he is censoring…

    8==D (*( |

  21. As soon as I saw that it was all censored I stopped watching. No point in posting it if we can't even see what's going on… smh

  22. Yes eyeshadow is one word. It's always been one word. Ya silly bois

  23. Thats a jaw , draws arrow pointing to chin, I sometimes wonder if he isn't mentally challenged

  24. You know, that chin is kinda part of a lower jaw aka jawbone aka mandible? Right?

  25. I love how everyone is shitting Nogla for not knowing anatomy, while in fact he was perfectly right and it's a jaw…

  26. Interesting fact the chin is part of the jaw so know what technically wasn't wrong

  27. 9:01 The jawbone, or mandible, is actually the entire lower bone of your mouth. Nogla was right for once!

  28. 1948 in Vietnam… I’m assuming he was referring to the Vietnam war conflict… which was like 20 years after lmao

Leave a Reply

Your email address will not be published.